29 Kasım 2013 Cuma

Sesimi duyan var mıdır kii ?

Sınav sınav sınavv biri dur desin artık şunlara :( İki haftada tükendim valla. 
Her sabah bi baş ağrısıyla uyanıyorum sınav aklıma gelince de hiiç çıkmak istemiyorum yataktan.

 Bugün ki son vize ama buna gitmeme isteğim o kadar fazla kiii. Gözümü açtığımda keşke saatini yanlış hatırlıyo olsam sınavı kaçırmış olsam da gitmesem diye dua ettim durumum pek bi vahim.

 Bu dersi alttan alıyorum bi de gitmeme sebebim o da olabilir. Yalnız gitmek zorundayım kızlar yok onlar verdiler bu dersi bi ben kaldım :( Ah hatici ahh o kadar dedim çalıştır beni diye dinleyen kim (vicdan rahatlatma çabarı )

 Offffffff napacam beeen gitsem bi türlü gitmesem öbür türlü. Sıkıştım kaldım burdaa 

 KURTARIN BENİİİİ...

11 yorum:

  1. gittin di miiii seni tembeeeel.
    hadi bitiyo bak hafta.
    haftasonu yatarsın uyursun yine.
    :)

    YanıtlaSil
  2. daha gitmediim ama gidicem galiba :(
    3-5 gün deliksiz uyuyasım var bi bitsinde :)

    YanıtlaSil
  3. git git, haniumutsuz vakaysa gözden çıkardıysan esas o zaman git, öyle olunca hiç stressiz pek bir rahat yapıyorsun.. tek satır yazmış olsan da umrunda olmuyor verirken için içini yemiyor:)) vizelerin bitmesi büyük nimettir..hatırlıyorum o günleri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gittim bakalım :)
      dediğin gibi rahattım etrafımdakiler son dakikaya kadar çalışmayı sürdürüp heyecandan yerlerinde duramazken rahat rahat oturup onları seyretmekte ayrı byi keyfmiş :) bi kaç bişey saçmalayıp verdim kağıdı :)
      kapıdan çıkarken de sonunda bitti diye bi çığlık atasım geldi ama tuttum kendimi :))

      Sil
  4. haticiii de ne yapacağını şaşırdı sizi toplayıp dünya meselelerini tartışmaktan başka bi şey yapmayınca :( ama bunun finali de var du bakalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. finalde daha çok şey bekliyorum haberin ola ;)

      Sil
    2. ben de kendimden daha çok şey bekliyom ama du bakalım :D daha nesne ödevi var veriden de bi ödev daha gelir çok işimiz var çoooook

      Sil
    3. okulu bırakmayı düşünmüyo musun dahaaa ?

      Sil