3 Aralık 2013 Salı

Üç'ün Bir'i


Hayatta ne kadar aksilik varsa bir mıknatıs gibi çeken üç kişi...birbirlerinden habersiz hepsi kendi küçük dünyalarında yaşayan üç kişi.




  Ruiii  deli dolu bir kız ama kimse bilmiyor tabi. Biri bi şey dese hemencecik yüzü kızarır. Dışarıdan bakıldığında çook kırılgan görünse de çok güçlüdür kendisi. Sıkıldığı bir ortamda anında kendi kabuğuna çekilir etrafındakiler ne diyo ne yapıyo umrunda bile olmaz. Dalar gider çoğu zaman.






  Kuchikiii, gözlüklü şirinee. Onu tanımayanlar tam bir inek olduğunu düşünebilirler ama yanılıyolar. Çok ama çok neşeli bir kız kuchiki. Her ortamda yüzünüzü güldürebilir ama kimse bilmez onun bu yönünü. Bazı takıntıları var onlardan kurtulamıyo bi türlü.





  Suiii,süslü prensesimiz. Onu tanımayanlar da artist, burnu havada diyolar ama hiiç de öyle değil. Geç kalma huyu da olmasa çok iyidir ama tüm dünya onun geç kalması için iş birliği yapıyodur ona göre.




  
  Kader bu kez onlara bi iyilik yapar ve hiç beklemedikleri anda birbirlerini bulurlar. Her konuştuklarında "aaa sende mi?" lafı geçmektedir aralarında ve bir daha ayrılamayacaklarını anlarlar.
  Okul hayatları boyunca her şeyi birlikte yaparlar. Arada iniş çıkışlar olsa da asla vazgeçmezler birbirlerinden. Dünyaları birleşmiştir artık. Dışarıdan gelecek en ufak tehlikeye karşı anında birleşirler. Bir aradayken görünmez bir kalkanları vardır sanki. Kimse onlara zarar veremez gibi hissederler. Rui , Kuchiki ve Sui... Çevrelerindeki insanlarda anlamıştır artık onların farklı bi dünyada yaşadıklarını. İçlerine girmeye çalışırlar ama aşamazlar kalkanlarını.


 Bi gün Kuchiki heyecanla gelir kızların yanına, korkar Rui ve Sui. Hayatlarında iyi şeyler az olduğu için kötü bir şey oldu sanırlar. Ama Kuchiki kocaman gülümser onlara, bi solukta onu bu hale getiren şeyin ne olduğunu anlatır. Rui ve Sui de katılır onun heyecanına , simdi hepsinde aynı gülümseme vardır. Kuchiki'nin mutluluğu bulaşır kızlara da.
  Aşık olmuştur şirinee. İlk görüşte hem de. Kızlar başlarlar sorgulamaya ,
 -Kiim?
 -Nerde gördün?
 -Nasıl biri?
 -Nasıl aşık oldun bi anda?
Kuchiki anlatır onlara kalbini çalan kişiyi.
-Bi görseniz o kadar tatlı kii. Sesi de çokk güzel.
 Ses olmazsa olmazlarıdır kızların. Özellikle Sui ve Kuchiki için çok önemlidir. Ses lafını duyunca sözünü keser hemen Sui
-Tamam tamam daha ne olsun :)
Rui susturur onu
-Dur hemen deme öyle
Kuchiki
-Susarsanız anlatcam amaa 
diyerek susturur kızları. Pür dikkat kuchikiyi dinlerler sonra
-Otobüse binerken farkettim onu aynı durakta bindik ama ben çevreme bakmadığım için otobüse binerken gördüm ilk defa :( az kalsın düşüyodum binerken. Ah be kader burda bari yapma dedim ama beni dinlemiyo ki. Anlayacanız rezil oldum çocuğaa
Rui araya girer yine 
-Ayy çok şeker yea :) Seninle benim bu sakarlıklarımız nolacaksa.
-Eeee devam et hadii
Sabırsız Sui'dir bunu diyen.
-Sonra geldi yanıma oturdu.Ben şaşkın tabi ama içim içimi yiyo mutluluktan.Anlamasın diye hiç bakamıyorum ona. Gelene kadar konuşsa diye dua ettim. Bi ara "afedersiniz" dedi. Kalbim duracaktı nerdeyse "buyrun " dedim ama sesim titredi. "Camı açabilir misiniz?" demesiyle benim surat düştü tabi.Bi şey diyemedim açtım camı. Sonra yine aynı sessizlik. Onu yine görür müyüm acaba.
Sui sinirlenir bi anda
-Madem konuşmayacak niye gelip yanına oturuyo ki pis bebe.
Destekçisi hazır tabii
-Hiç işteee.Hep mi bizi buluyo bunlar yahu.
Kızlar böyle kızarken biri gelir yanlarına. 
Rui ters ters bakar gelen cocuğa ama cocuk Kuchiki'ye bakıyodur. Kuchiki kafasını kaldırınca elindeki çayı düşürüverir. Evet bu çocuk o çocuktur. Takip etmiştir Kuchiki'yi ve gelip yan masaya oturmuş başından beri onları dinlemektedir.


22 yorum:

  1. Kuchiki ne çekmiş ya yazık üzüldüm haline :D çok eğlenceli çok duygusal çok şeker olmuş kiiii ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki da hayatının aşkını bulmuştur :) bilemezsin kiii :)

      Sil
    2. ah keşke :D onun adına ben mutlu olurum kiiiii :D

      Sil
    3. Yapma bu kıza böyle şeyler yazıktır gerçekle öyküyü karşıtıracak korkuyom :D

      Sil
    4. öyküyle gerçek karışcak öyküler gerçek olcak da sen müsade etmiyon ki :D Kime çarpacak olsam tutuyon kolumdan :D

      Sil
  2. Deli dolu ama kimse bilmiyor ahahahah yazzık onaa :D

    Ama cidden hayatın şansı bak artistimizin ismi de artiz Sui :)

    Gözlüklüye bittiğimi bildirmeliyim çıkarmasın o gözlüğünü ben ona öle de aşık olurum ahahahah göndertme yaptım naleeet :D :D

    Yalnız ay çok şekeer :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmesin zaten kimse o zaman Kuchiki ve Sui'nin ne özelliği kalır :D hiçtee yazık değil yanee :D
      Sui ismi hiç artis gelmemişti bana hatta tamamen uydurulmuş bi isim oldu o diğerleri çalıntı :D
      Gözlüklü çok şeker yaa gönderme yapmasan iyiydi ama neysem artık :)
      Sen de sevdiysen tamamdır rahatladım suan :D

      Sil
    2. Öyle diyosan taam o zaman yazık deeldir :D

      Yok yok güzel olmuş uyuşmuş :D

      Göndertme yapmadan edemem dilime dolandınız bi kere kurtuluşunuz yok :D

      Gülücük şekerim güven kendineee ne cevherleri saklıyorsun kaç zamandır cıks cıks :) :)

      Sil
    3. o sevdiyse tamam ben sevdim diyom iyi ;(

      Sil
    4. Oyyy kıskanç gelmiş :D

      Ama ama gözlük kardeşliğisiniz benim için dövüşmeyin :D

      Sil
    5. sen de yazdım ama o arada ki koskoca de yi atlama haticii :D

      Sil
    6. görmemişim gözlüklerim uzaktaydı :D

      Sil
    7. :D çıkarma diyorum sana dinlemiyosun kii :)

      Sil
  3. ayy bu karakterleri çok seviyorum beenn.. bi dizi mi animasyon film mi neyin nesi sonunda yazar mısn diye baktım ama cıks bişi gok:) şimdi bunu sen mi yazdın yani:) e gü,zel olmuş.. resimler de tamamlamış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karakterleri sevmene çook sevindim :)
      dizi veya animasyon değil karakterler gerçek hayattaan :)
      eveet ben yazdım ilk kez böyle bişe yazıyorum beğendiysen ne mutlu banaa :)

      Sil
  4. dizi ve filmlerle pek alakalı olmayan ben, yazının sonunda belirteceğin dizi-film ismi aradım.ama tamamen sana aitmiş.kalemine sağlık çok güzeldi.

    YanıtlaSil
  5. ee sona ne oldu yaaaa.
    devamı yok muuuu.
    :)

    YanıtlaSil
  6. hah haaaaa devamı var yaniiiii iyiiiii.
    :)

    YanıtlaSil