5 Aralık 2013 Perşembe

Çıldırmaya Az Kaldııı Doktorum Nerdee??

Sevgili Blog, sen bu satırları okurken ben çoook uzaklarda olacam gibi klasik bi cümle kurabilseydim keşke. Ama ne yazık ki ben durduğum yerden bi gıdım hareket edemiyorum. 
İçim çok sıkkın bugün okula da gitmedim. Kızları ekmiş gibi oldum ama onlarda alıştı artık benim git gellerime. Ben gelmicem deyince çok da ısrar etmiyolar artık. Fayda etmiyo çünkü biliyolar.

 Yine, yine ve yine depresifim arkadaş. Biri bu gidişe dur demeli :( 
Başkasına gelince çok güzel akıllar veren ben kendime dur diyemiyorum. Olmuyooooooo


 
                                Güne bu şarkıyla başladım aslında. İyi gibi gidiyodu ama
                                               sonradan ne olduysa oldu bozuldu işte.

Bu şarkının ardından gelen şu şarkı bozmama yardımcı olmuş olabilir. Emin değilim ama
                                       
                                             "Yardan ayrı kalmasını ben bilirim, ben bilirim "
                                 
                                      
                                               (bu sözler dokunmuş olabilir mi? olabilir...)

Bi ara 
-Ölmek istiyorum ben sanırım.Tamaaaam kararımı verdim şimdi bunu yapacak birini bulmam lazım

dedim. Gelen tepki 
-Ne diyon la.

tabi bu durumda başka bi tepki beklenemez sanırım ama bu arkadaştan beklerdim o da ayrı bi mesele.
- Tanıdığın biri var mı diyorum ?

 dedim.

-Yok

-Manyak

 dedi. Haksız mı peki? Hayır tabiki. Manyağım çünkü ben. Manyaklıktan ölmek üzereyim hatta. 


17 yorum:

  1. şaşkınım o.O
    ama ben sana diyorum ki okula gel sen bana ölmek istiyom ben sanırım tamam keesin kararımı verdim ben. şimdi bunu yapacak birini

    bulmalıyım diyosun evden çıkmak üzereyim bi kişi mantıklı bi şey demiyo Şeyma da kendi kendine tribe giriyo 5 tane msj atmış sonra da umarım mantıklı bir işin vardır diyo nolur depresyona girmeden önce bana da haber verin planlarımı ona göre yapıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. depresyon gelmeden önce haber verirse neden olmasın haber veririm tabi

      Sil
  2. Ve ölüm kapımda kişneyen bir at oldu nihayet.

    Ahahaah nasıl ispiyoncusun haaa sana bişi diyen de kabahat zaten artık diyemem de mesajım yok hıh :D

    Gene diyorum geçecek hepsi ya trenin ışığını ya tünelin sonudaki ışığı görüciiz kardeş çok düşününce çok deliriyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amaan bugün boşvemişlik günümdeyim :D yavaş yavaş huzura erecem sanırım hadi bakalım :D

      Sil
  3. hah haaaaa noldu sana beeee. gelmişler sanaaa ne güzel işteee.
    :)

    YanıtlaSil
  4. uuppss noluyo yahu ne ölmesi:)) emin ol bi kere ölüp dönseydin bi daha lafını bile etmezdin bence:)) yerin üstü altından çok daha iyidir emin ol:) oraya gidicem oohh dertsiz tasasız toprağın altında ööle yan gelip yatıcam durumları yok yani.. yani heralde:)) hemen çık o depresif halinden.. bi arkadaşa bakıp çıkıcaktım durumu yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıktım çıktım :)) yani çıkmış gibiyim, sanırım :)

      Sil
  5. Yeni keşfettim. ;)

    Depresyon stres çağın gereği oldu neredeyse... ;)

    Kafa Dergi ve Ters Düz'e bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç kalmış sayılmazsın :)

      evet öyle oldu malesef ama ben biraz abarttım gibi gibi :)

      Sil
  6. Manyaklıktan ölmek üzereysen seni öldürücek birini aramaya gerek yok böyle devam et :D

    YanıtlaSil
  7. filme gidince keyfin yerine gelmiştir yaaa.
    depresyona girersen git haticiiiyiii döv rahatlarsın yea.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni niye dövüyo deeepppppppppp
      gelsin seni dövsün hıh :p

      Sil
    2. Hehee :D haticii ye kıyamıyorum ya elimi kaldırıyorum masum masum bakıyo vuramıyorum o konu da cok dertliyim yea :D

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. yeni kimseler gelince çok mutlu oluyorum ama been :)
      hoşgeldiin :))

      Sil