18 Aralık 2013 Çarşamba

Kim? Nerede? Nasıl ? Niçin?

 

  Koca bi  'ooooofffffffffffffffffffffffffffff ' çeksem rahatlar mıyım? Bu aralar herşeyden uzaklaştım. Kaçmak istiyorum herkesten. Yaptığım herşeyi niye yaptığımı tartışıyorum kendi içimde. Ben bu okula gidiyorum ama nedeeen? İstemiyorum ki gitmek. Çalışmak ders çalışmak biri için çalışmak istemiyorum ki ben. Neden geldim ki bu dünyaya? Amacım ne? Herkesin kendine göre bi derdi sıkıntısı var. Benim de var tabiki. Kimine göre umursamaz bi insanım ben. Hiçbişeyi ciddiye almıyorum. Sorumsuzzz. Evet öyleyim belki. Bıkkınlık var bi bıkmışlık herşeyden herkesten. Ne yapabilirim ki? Bu blog neden var onu da düşünür oldum. Seviyorum aslında. Ama ben yazmayı becerebilen bi insan değilim ki...Hiç günlük bile tutmamış biriyim. Dur ama 8.sınıftayken tutmaya çalışmıştım. Aklıma geldikçe gülerim hala. Neler saçmalamıştım o deftere. Bu aralar bi defter aldım özendim arkadaşlarıma. Benim de olsun belki karalarım bişeyler dedim. İyi oldu aslında içimi döküyorum ona. Buraya yazamadığım şeyler var onları yazıyorum. Ben hep kendi içimde yaşıyodum. Bu sene açıldım biraz daha. Kızlara anlatıyorum bazı şeyleri onlarla paylaşıyorum. Anlatmayı beceremem ben. Çok iyi dinlerim ama. Çok güzel susarım. Çok değiştim ama ben. Neden değiştim? Ne değiştirdi beni? Boğuluyorum sanki.. 
  Birazcık ya çok değil bi süre uzaklaşsam kendimden. Kaçsam. Yada uyusam hiç uyanmasam. Uyku.. ne büyük bi nimet bizim için. Çok seviyorum uykuyu. O olmasa ne yapardım acaba. İyiki varsın be uyku. 
  Bi kitapta okudum 'sabah uykum' diyo adam sevdiğine. Ne güzel bi söz dimi? Biri beni böyle sever mi ki dedim. Sonra durdum ben birini böyle sever miyim ki bi gün? diye düşündüm. Seversem o da beni sevsin. Yoksa sevmeyim hiç. "Hiç aşık olmayan insan eşektir" demişti birisi. Ben hiç aşık olmadım daha. Ben eşek mi oluyorum şimdi? Belki de eşekliğimden oluyo bunlar... 

24 yorum:

  1. Eşşek sıpası bu nasıl efkar cuma toplanalım da bi akıt içini :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam okurken eşşek sıpası dyoodum bi baktım Şeyma demiş :) sıkma canını eşşek sıpamız bulcaz bi yolunu

      Sil
    2. sorumun cevabını verdiğiniz için sağolun gençler :)

      Sil
  2. Efkarlı gün sanırım. :) Ara sıra herkeste olur böyle sorgulamalar. Ben de çok yaşadım bunları. Sonra geçiyor ama. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. efkarlı günlerden biri sadece :) bende ara sıra değil çoğu zaman oluyo bu sorgulamalar. Şuan okulu bırakma fikri üzerinde ciddi ciddi düşünüyorum :) Bu okul olduğu sürece geçmezzz :)

      Sil
  3. uyusam ve hiç uyanmasam :) hemen hemen her pazartesi sabahı kendi kendime söylediklerimden sadece biri. şu hortumlu dünyada böyle düşünen tek ben değilmişim sevindim açıkçası sıkıntının en kısa zamanda geçmesi ve arkadaşlarınla yolda kahkahalar atıp yaşlı teyzeleri cık cıklatman dileğiyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu hortumlu dünyada fil yalnız bir hayvandır :) Böyle bi kitap vardı o geldi aklıma :) "uyusam ve hiç uyanmasam" çook fazla kullandığım bi söz :) o düşüncelerden bende bol miktarda var hiç yalnız değilsin öyle düşünme :) sorunun kaynağı ben olduğum için geçer mi şüpheliyim ama yine de amiin diyorum :) yaşlı teyzeleri cık cıklatmak arkadaşlarla bir arada olunca kaçınılmaz oluyo sanırım :)

      Sil
  4. gün gelir seversin inşallah.sen sabah uykum gibi değilde kendince seversin sana özel sana ait bi tanımlamayla girer kalbine sevdiğin...

    YanıtlaSil
  5. hadi beeee bak sana hiç gitmiyo böle düşünceler benceee.
    :)

    YanıtlaSil
  6. bişi demeeee.
    :)
    ay hüzün çok gitmiyo sanaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi daha hüzünlüyken buralara uğramayım en iyisi :)) bi gün iyi bi gün kötü oluyorum deep karışığım ben :)

      Sil
  7. ay hayııır öyle demediim. tamam karışık ol. uğraaaaaa. buralarda ool.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam tamam :)) gitmem bi yere öyle dediğime bakma sen takılıyorum :)

      Sil
  8. piki sevindim. haticiiye söle seni neşelendirsin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haticii yoğun bu aralar :) ama yan yana olduğumuzda neselendirir zaten :) pek bişe yapmasına gerek kalmıyo gerçi bir arada olunca neşeli oluyoruz biz ama ne yazık ki hep bir arada olamıyoruz :)

      Sil
  9. hey allahımm kız güldürdün beni hee son cümlelerinle:))
    geçer geçer bu bunalımlar, olur böyle arada... fazla kaptırma çok da bilinmezlere saplanma..
    aşk mı.. e her şeyin bir sırası var ama.vakti gelince o da olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende beni güldürdüün :)
      geçsin artıık lütfeen :)
      evet vakti gelmeden olmuyo hiç bir şey :) bekliyoruz bakalım :)

      Sil
  10. Ben de çok düşünüyorum bazen ama bu okula neden gidiyorum değil ben okula neden gidiyorum diye, benden adam olmaz, ellemeyin beni, diyorum da dinlemiyolar dinleyeydiler iyiydi :/ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi yaa dinleseler keşke :) okul olmasa daha mutlu olabilirdim sanki sevemedim sevmiyorum sevecek gibi de durmuyorum ya neyse hayırlısı :D

      Sil
    2. Sen de bendensin :) Okul ne ya öyle söylemesi bile kötü :D

      Sil
    3. gereksiz bişe :) başımıza icat çıkarmışlar :)

      Sil