29 Aralık 2013 Pazar

Hadi Tamamlayalım -Mim- :)


1-Elimden gelse; Kendimi yok ederdim. Yada şöyle yapalım benden bi tane daha olsun isterdim. Yapmak zorunda olup yapmak istemediğim şeyeri benim yerime severek yapabilecek birisi huhuu hayali bile güzel ya :D


2-Kendimi kontrol etmekte; Çok kötüyüm. Hani içi dışı bir deyimi varya hah işte ben onu abartıyorum sanırım. Bazen kendime dur demeliyim.


3-Beni en çok kaygılandıran şey; Ne istediğimi bilmemek.


4-Hayatımın en kötü anı; O kadar çok ki. Ama şu varki unutuyorum ben. Unutup mutlu olan tiplerden değilim ama berbat bişey oluyo ben buna çok üzülüyorum yada utanıyorum ya da kızıyorum tamam ama ne olduğunu unutuyorum işte. Beni üzen bişeyler var ama neydi ki o ?? Böyle de anormalim işte.


5-Yalnızken; Genelde mutluyum.


6-Nefret ettiğim; Bi okulum var :/


7-İşimi; İş mi? O ne kii? 


8-Kadınlar/Erkekler; İnsan işte, hepsi bencil.


9-Hayat; Afedersiniz ama çok boktan.


10-Çocukken; Mutluymuşum.


11-Başkalarının zayıf tarafı; ile ilgilenmiyorum.


12-Yalan söylemek; Bazen ihtiyaç olabiliyo. Ama tabi söylememe taraftarıyım. Beceremiyorum da ben.


13-Herşeyin kötü gittiği zaman; Kafamı kuma gömmek istiyorum.


14-Geceleri; Seviyorum.


15-Bazen düşünüyorum da; Düşünemiyorum.


16-Başkalarına göre ben; Umursamazım.


17-Kurtulmak istediğim korku; Korku :) Korkmaktan kurtulmak istiyorum ben.


18-En utandığım şey; İlgi odağı olmak. Hani herkesin gözü sizin üstünüzdedir pür dikkat her hareketinizi incelerler ya o zaman puff yok olsam keşke :)


Bu mim için  Şeymama teşekkür ediyoruum :) 


Yapmayan kalmadı sanırım :) Ama yine de yapmayan varsa mimlendii :)


16 yorum:

  1. yalnızken mutluymuş küllüyen yalan :D genelde psikolojisi bozuk oluyo :D
    en utandığın şeyle çok karşı karşıya kalmıyoz biz :D
    kafamı kuma gömmeyi ben de istiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok olsa utanmam geçecek belki de :D olayı yanlış anlamayın ama mesela geçen hediye verdiğinizdeki durum öyle anlarda fena oluyorum :D

      Sil
    2. he doğru o zaman ilgi odağı olmuştun ama tepki çok komikti :D

      Sil
    3. işte utanıyorum :D ve her utandığım da siz bana çok gülüyosunuz yea ondan da utanıyorum :D

      Sil
    4. sen korkularının üstesinden gel diye canımın içi :D yoksa bizim o tarz insan olmamızdan değil :D

      Sil
  2. 1 ve 2 çok güzel ya.

    6 ve 9 çok komiik.

    umursamaz olmak iyi bişi yaaa öle kal.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun şu ki umursamaz değilim. sadece kendi içimde yaşıyorum :)

      Sil
  3. Ahahaha yerim ben çok benziyoz biz len acayip benziyoz :D

    YanıtlaSil
  4. siz üçünüz nası girdiniz ya yeni yılaaaa hepinizin keyfi yerinde mii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatici'nin tabiriyle çok saçma girdik biz deep :)
      Hatici uyumuş, Şeyma depresyondaydı, ben de yeni yıla özel çıkmıştım depresyondan oyun oynuyodum :) böyle işte :D

      Sil
  5. cok sevdım yazını bloğuma beklerım sevgıler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)
      hoşgeldin :)
      bloguna geliyorum hemen :)

      Sil
  6. Aynı soruları bende cevaplamıştım :)
    çok eğlenceli olmuş senin cevaplar da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederiim :) şimdi sınava gidiyorum eve döndüğümde okurum seninkini de :)

      Sil