12 Ocak 2014 Pazar

Ops.!?

  Bu aralar seni çok boş bıraktım terketme planları yapıyorum içimden de kıyamıyorum sana. Ben gidersem naparsın dimi ama! Benden başka kimin var senin? Durduğun hata git diyosun dimi.
  Bu aralar karmaşığım biraz. Biraz değil baya baya karmaşığım aslında. Kendimi anlamakta güçlük çekiyorum ve ruh halim değişkenlikte ışık hızıyla yarışıyo.
 
  Bu hafta nası geçti ondan bahsedelim mi biraz? Aslında anlatma konusunda kararsızım.Neyse...
  Kötü başladı bu hafta çok şaşırmışındır kesin. Sınav haftasıydı işte ve ben hiç birine girmedim sınavların yani neredeyse hiçbirine. Birine girmiş olabilirim. Ona da girmesem olurdu aslında ama baskılara dayanamadım.       Tabi sınavlara neden girmediğimi ev ahalisine açıklamak kolay olmadığı için sınava gidiyorum diye evden çıktığım zamanlar oldu. Kötü bi çocuğum ben. Bu yıla kadar ailemden hiçbir şey gizlemezdim aslında ama anlamıyolar abi ya. Ergen olduğumu düşünebilirsiniz ama öyle değil işte. Kafamın içine girip bakmanız gerek. Belki anlarsınız o zaman ama yine de anlayacağınızı sanmıyorum dedim ya ben bile anlamıyorum kendimi.
Bu hafta bir çook saçmalık yaptım ben. İyi mi kötü mü bilmiyorum ama saçmalık olduğu konusunda herkes hemfikir yani buna eminim.
 
  Bugün bi karar aldık bakalım ikizimle. İnşallah uygulayabilirsek çok rahatlayacaz ama ikimiz içinde zor olacak.Onun iradesi benimkinden güçlüdür bu yüzden ona beni dövme yetkisi bile verdim. Bu işten cayarsam sopa atacak bana :) Bu günlerde bunu fazlasıyla yapmak istediğini biliyorum. Sadece o değil gerçi bunu yapmak isteyen o kadar çok insan var ki çevremde.. Hak ediyo muyum? Bilmiyorum.. Tamam belki.. Yani bazen.. Offf tamam hak ediyorum.

11 yorum:

  1. deli. neler oluyor, dur mail atayım :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. bi yemedi gitti :P (esprilerim iğrençlikte sınır tanımıyo :D)

      Sil
    2. Haha katılmak istemesem de elimden bir şey gelmiyor heyhat romeo romeooo neden selvetcim böyle :-D :-P

      Sil
  3. evet öyle oldu buraların bensiz daha güzel olduğuna karar verdim :)

    YanıtlaSil
  4. dersler okul yoğun herhalde. uğramana sevindim. görüşürüz kiiii. selam söle kızlaraa :)

    YanıtlaSil
  5. Yoğunluktan değilde uzaklaştım birazcık Söylerim selamını görüşürüüz :)

    YanıtlaSil
  6. ben de geldim :)
    bi ben eksiktim diyerek :)
    tamam hoşgeldim
    görüşrüz sonra
    :)

    YanıtlaSil