20 Nisan 2014 Pazar

Mim Var Dediler Geldik :P



 Aldığım duyumlara göre bir şarkı mimi dolaşıyomuş ortalıkta. Ben bunu duydum pek bi sevdim. Uzun zamandır da bir şeycikler yazmadığım için fırsat bu fırsat ben bunu yapayım bari dedim. Biraz geç oldu ama sonunda yaptım işte. 
  Çalma listenizden yapın denmiş ama ben radyodan yapacam bunu bakalım şansıma hangi şarkılar çıkacak :) 
Hepiniz yaptığınız için kuralları filan es geçiyorum :) 

-Birisi “iyi misin” diye sorarsa cevabın…
           Serdar Ortaç -Düşman :) 

Pişman oldum,düşman oldum seni sevdiğime diye gidiyo şarkının sözleri 

-Kendini nasıl tanımlarsın?
           Pınar Aylin-Ya Sen Gidipte

İlk kez dinledim bu şarkıyı ve beğendim doğrusu soruya pek uymadı sanki ama olsun güzelmiş :)
Yine yalnızlık. yine sensizlik filan bu kısımları uyuyo gibi de bilemedim şimdi 

-Bir erkekte/kadında hoşlandığın şey nedir?
           Sıla-Vaziyetler 
Bu vaziyetler hayra alamet değil anacım :P

-Bugün nasıl hissediyorsun?
           Göksel-Günün Birinde
Yaşlı hissediyorum bak bu şarkı da iyi oldu. Hiç kınama yani beni seninde saçına karlar dolacak :) 

-Yaşam amacın nedir?
           Keremcem-Berbat 
Tüh bak bu üstteki soruya çıksa iyi olurdu hani :) Halime bakma her şey berbat 

-Motton nedir?
           İrem Derici-Zorun Ne Sevgilim?

-Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?
           Sertap Erener-Ben Öyle Birini Sevdim ki

Ben öyle birini sevdim ki balı ve zehiri vardı
Yara bere içindeydi hala cesarete tapardı
Öfkeli, hırçın, kavgacı; ısırgan ve edepsiz ağzı
Geceler kadar karanlık gözleri vardı :)))
Neler neler düşünüyolarmış hakkımdaa :P

-En çok düşündüğün şey nedir?
         Demet Akalın-Bebek
Dur ama olmadı bu, bu yaşta ne bebeği hopp :P

-2+2?
         Mirkelam-Elma Değil Ayva
Aldın cevabı kaybol :P

-En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun?
            -Berksan-Oh Oh
Oh oh doyduk kalk gidelim çok güzelim
Oh oh tamam :)

-Hayat hikayen nedir?
             -Demet Akalın-Yalnız Ordusu
Yorum yok :)

-Büyüyünce ne olmak istiyorsun?
             -Yalın-Ki Sen

-Hoşlandığın insanı görünce ne düşünürsün?
             -Yusuf Güney-Unut Beni 
unut beni miyadın doldu
unut beni muhabbet yordu
unut beni sevabına
biri ıslah etsin kalbini :) 

-Düğününde hangi şarkıyla dans edeceksin?
            -Mehmet Erdem-Acıyı Sevmek Olur mu?
Ne desem bilemedim

-Cenazende ne çalacak?
              -Tarkan-İşim Olmaz
Cenazede şarkı mı çalarmış canım aaaaa :D

-Hobin/ilgi alanın nedir?
              -Gökhan Türkmen-Ayıp Ettin
Bu da sorumu yani şimdi :P

-En büyük korkun nedir? 
             -Ferhat Göçer-Sarıl Bana
Korku deyince işte sarıl ki korkmayım :P
Şarkının sözlerine bakarsak seni kaybetmek en büyük korkum olsa gerek :)
Beni yalnız bırakma, sen bile bilemezsin ne kadar tutkunum sanaaa :D

-En büyük sırrın nedir? 
             -Mirkelam-Kaprislisin Sevgilim :D 
Şşş kimse duymasın :D

-Şu anda ne istiyorsun?
             -Emre Aydın-Bitti Tebrikler
Tebrik edilmek istiyomuşum :P

-Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun?
              - Gülşen-Murat Boz- İltimas
Size iltimas bitmez bende :D 

-Bunu ne olarak yayınlayacaksın? 
             -Ferhat Göçer-Yarabbim
Töbe töbe :) 
          
Bu mimi kim hazırladıysa ellerine sağlık gerçekten çok eğlenceliydi. Sizde okurken eğlenirsiniz umarım :))


       


20 yorum:

  1. kaprislisin sevgilim bu bir sır değil :D

    YanıtlaSil
  2. Berbat diye şarkı mı olurmuş kaşıkla vurucan hepsinin ağzına :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fena değil aslında dinle de bak :D

      Sil
    2. ben severim o şarkıyı :D

      Sil
    3. dinledim fena değil ama ismini mektup falan koysaymış daha şeker olurmuş :D

      Sil
  3. Serdar mı Ortaç :\
    düğün şarkısı iyiymiş :)
    Mustafa Ceceli'nin papucu dama atıldı :d

    YanıtlaSil
  4. :) miribaaa sanaaa kızlara da selam söleee :)

    YanıtlaSil