14 Aralık 2013 Cumartesi

Üç'ün Bir'i -Bölüm 3-

Kuchiki çocuk hakkında her şeyi ögrendi, tabi adını da. Kahramanımızın ismi Chaki. Artık kızların iki lafından biri Chaki. Tabi en çokta Kuchiki'nin dilinden düşmüyodur küçük beyimiz.Kuchiki otobüste unutup Chaki'nin ona getirdiği kitabı hiç yanından ayırmamaktadır.Ama o günden beri kapağını açıp iki satır okudu mu meçhuldür.. Chaki'yi araştırmaktan kitaba sıra gelmemiştir heralde.
Normal bi insan merak ettiği kişiyle ortak arkadaşları var mı diye kontrol ederken Kuchiki için böyle değildir. Takıntılıdır küçük hanım ve her şeyi öğrenmek ister. Bu yüzden epey uğraşmıştır. Sui onun bu davranışının hiç normal olmadığını düşünür. Ama kızların neyi normaldir ki. O yüzden Kuchiki'nin takıntılarına aldırmazlar. Bazen çok abarttığını söylerler ama. Çünkü Kuchiki gerçekten abartıyodur. Hem de fazlasıyla...
Sui 
-Yine mi bu kitap oku bitir artık şunu.
diye söylenerek alır kitabi eline. Sayfaları çevirirken bi kağıt düşüverir. Kağıdı yerden alan Sui üstünde yazanları görünce 
-Yok artıkkk!
 diyerek kağıda bakakalır.
Kuchiki hemen almak ister kağıdı Sui'nin elinden.
-Nası bi insansın sen yaa insan bi açar bakar. Kaç gündür gezdirip duruyon hiç mi açmadın içini. Vermiyorum iştee.
der Sui
-Kızım uyuz etme adamı! Açtım tabiki ama kağıt filan görmedim işte. Yaa off...
-Açmamışsın iştee.
-Açtım diyom sana. Başlara koymuş demek ki ben kitabın sonundayım. İnsan ayracın olduğu yere koyar dimi ama.
-O kadar ince düşünemiyo demek ki. Yol yakınken vazgeç sen bu çocuktan.
diyerek güler Sui.
-Verr artık şunuu
der Kuchiki.
-Ruii buna bakmalısın.
diye kağıdı Rui'ye uzatır Sui. Ama Rui yine başka alemlerdedir ve etrafındaki olayların farkında değildir. Kağıdı Rui'ye uzatınca Kuchiki pis pis bakar Sui'ye. Rui'den tepki gelmeyince Kuchiki'yle daha fazla baş edemeyen Sui verir kağıdı. Kuchiki heyecanla alır kağıdı. Bu arada Rui de daldığı düşüncelerden çıkmıştır ve 
-O kağıt ne?
diye sorar. Kuchiki kağıtta yazanları okumaktadır. Sui de 
-Çok şükür aramıza dönebildin.
der Rui'ye.
-Ne kaçırdım yine? 
der Rui.
-Nereye daldın yine?
diye karşılık verir Sui.
-Ne oldu?
diye geçiştirir Rui.
-Sıra sanada gelecek du bakalım sende de var bişeyler ya neyse 
der Sui.  
-Beni bırakta anlat hadi
der Rui.
Sui dayanamaz hemen anlatmaya başlar.
-Chaki var ya kitabın arasına not bırakmış. Bi de o kadar söylendik çocuğa insan gelir konusur, anca baksa uzaktan diye.
Kuchiki araya girer
-Yaa offf ama ben arayamam kiii.

der Rui.
-Niye arayamıyosun ya ver ben ararım, kaç haftadır başımızın etini yedin Chaki Chaki diye diye.
der Sui
-Offf bana da anlatın artıkk.
diye sızlanır Rui.
-Suiii bu kağıdı sen koymadın dimi kitabın arasına. Bak doğruyu söyle dalga mı geçiyosun yine?
der Kuchiki.
-Gerçekten ben koymadım kitabın arasından düştü sen de gördün.
diyerek çıkışır Sui.
-Ya amaaaaaaaaa 
diye tekrar sızlanıverir Rui.
-Bak şimdi bizim akıllı kitabın arasına bi not bırakmış. Seni tanımak isterim filan yazmış işte altına da numarasını eklemiş. 
-Üfff gelip konuşacak cesareti yok muymuş? Cıx gözümden düştü şuan
der hemen Rui.
-Dur işte 
diye devam eder Sui.
-"Gelip konuşmak isterdim böyle bi şeyi ilk kez yapıyorum bende, ama yanında arkadaşların olduğu için konuşamadım. Terslemenden de korktum açıkçası. O yüzden numaramı yazıyorum dönüş yaparsan çok sevinirim" demiş.
-O gün tersledin çocuğu konuşamadı işte senin yüzündeen. 
diye kızar Kuchiki Sui'ye. 
Sui de
-Ne alakası var ya bunları ben kızmadan önce yazmış bi keree
diyerek savunmaya geçer hemen. 
Rui kızların konusmalarını gülerek izler.
Kuchiki birden
-Rui sen bu aralar çok dalmaya başladın derdin ne? 
der. 
Konu birden kendisine gelince bakakalır Rui. Yanakları kızarır hemen. Bişe olduğunda kendini ele veren bakışlarla bakmaktadır kızlara.
-Hadi anlattt
diye ısrar eder kızlar. Rui şoku atlatınca savunmaya geçer hemen
-Bişeyim yok üstüme gelmeyin
der ve başını önüne eğer. Önündeki dosyayla oynamaya başlar. Kızlar kesinlikle bişey olduğunu anlarlar ve birbirlerine bakarlar.
-Nasılsa öğrenirim
der Kuchiki.
-Üstüne gelmek istemiyorum ama ne olduğunu çok merak ettim
der Sui'de.
-Ben anlatmazsam nasıl öğrenecen acabaa
diye cevap verir Rui Kuchiki'ye.
-Öğrenirim ben
der Kuchiki
-O nası bi kendine güvendir öyle
der Sui.
-Anlatmaya gönlü var da naz yapıyo işte yakında dökülür
der Kuchiki.
Ve hep birlikte gülerler...

Bulunan not ile birlikte kızların yeni gündemi belli olmuştur. 
Kuchiki Chaki'yi aramalı mıdır? Yoksa beklemeli midir?
Tabi bi Rui vardır. Derdi nedir ki?


20 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. sen olsan arar mıydın ? :D

      Sil
    2. aramazdım ama ben kitabımı da otobüste unutmazdım :D

      Sil
    3. hadi ordan :D böyle bi durumda unuturdun kesin :D

      Sil
    4. geri getireceğini bilsem unuturdum da ya getirmezse salaklığım yanıma kar kaldığı gibi kitaptan da olurdum :D

      Sil
    5. bazen risk almak gerekir :D

      Sil
    6. risk kitabıma mal olacaksa alamam :D

      Sil
  2. bir animeciyle karşı karşıyayız sanırım. severim animeleri, birini sürekli takip ediyorum hatta :) bakalım, tavsiyelerine göre yeni yeni şeyler izleyebilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anime çok severim evet :)
      hangisi o takip ettiğin :)
      hmm ne tavsiye etsem kii :) biraz uzun ama bleach izleyebilirsin :)

      Sil
    2. :))
      naruto takip ediyorum ben. bleach baktım biraz, hikayeyi biliyorum ama bir noktadan sonra izlemek istemedim yani :))

      Sil
    3. ona bi fırsat bulup başlayamadım ben :))
      ama bu aralar başlayabilirim sanırım :)

      Sil
    4. toplam 500 bölüm falan oldu herhalde. 2 seri var. ve her perşembe türkiye saatiyle 12:20 de yeni bir bölüm yayınlanıyor. hatırlatayım dedim :)))

      Sil
    5. fbiraz uzun olduğunu biliyodum ama 500 olduğunu bilmiyodum :D şuan bi tereddüt ettim ama yine de başlıcam sanırım :D seneye yetişirim sana :D

      Sil
  3. Rui yi neye bulaştırcan bakiciim cınıms. Kendi derdinde olan ben :-)

    Kitap kitap nası güzel ya hafta sonu btmiş :-(

    YanıtlaSil
  4. hihi, amaaaa yine merakta bırakıyon.
    şimdi iki şey merak ediyom artık.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hah haaa yarı gerçek yarı kurgu de mii.
      gerçeklerden kurgu.
      :)

      Sil
  5. ama blogunun rengi çok karamsar olmuş ki.
    eskiden neşeliydiii.
    :)

    YanıtlaSil