25 Aralık 2013 Çarşamba

En Sevdikleriiim ^^MiiM^^

Kıymetli dostum Huysuz'um  mimlemiş beniii 
Uzun biraz beni zorlayacak gibi ama başlayalım bakalım(ben her bi şeyden çabuk sıkılıyorum da biraz ) Siz sıkılmayın amaa tamam mıı??

1-En sevdiğin renk?
Kırmızı tabikii :)

2-En sevdiğin çiçek?
Sanırım benim de papatya :) saf masum narin bi çiçek benim gözümde o yüzden hoşuma gitmiştir hep :)

3-En sevdiğin yemek/sebze/içecek?
Yemek; makarnaaaa :) 
Sebzee; ıımm hepsini severim ya zaten et yemediğim için hepsini yiyorum yani suan karar veremedim :) 
İçecek; Türk kahvesii :) her akşam mutlaka içerim :)

4-En sevdiğin yerli/yabancı şarkı?
Çok şarkı var ya hangisini söylesem bilemedim şimdi
Yerli; Manga "Hayat bu işte", Mabel Matiz "Öteki,Kerem gibi" (aslında bütün şarkılarını seviyorum da yazmayım hepsini :)) 
Yabancı; Boyce Avenue "Find me" 
Aklıma bu kadar geldi daha çok var ama yeter dimi :)

5-En sevdiğin komedyen?
Immm sanırım Cem Yılmaz diyeceğim

6-En sevdiğin kız/erkek ismi? 
Kız; "İrem","Yağmur"(aslında bu ismi kız ve erkek ikisinde de seviyorum :) )
Erkek; "Eren" ve "Can" ikinide çok severim
Bu arada Yağmur ve Eren yeğenlerimin ismi :)))

7- En sevdiğin kitap?
Pff zor bi soru 
Aslında çok kitap okuyan birisiyim ama böyle sorunca diyecek kitap bulamadım. Bi de şu var ki ben sevmediğim bi kitabı okumam bitmez yani. Neyse son zamanlarda okuduğum bi kitabi diyeceğim, cevabım "Sophie Kinsella-Sır Tutabilir Misin?"

8- En sevdiğin yerli/yabancı oyuncu?
Yerli; Bunun cevabı da Huysuz'la aynı olacak :)  "Haluk Bilginer ":)
Yabancı; "Will Smith" :)

9- En sevdiğin yerli/yabancı film?
Yerli;"Aşk Tesadüfler, Sever", "Kaybedenler Kulübü" 
Yabancı;"Kör Nokta","Can Dostum" Mutlaka izlenmeliler bence. Daha çok var aslında yabancı ama bunlarla yetineceğim :)

10-En sevdiğin yerli/yabancı dizi?
Yerli; Aslında yerli dizilerden takip ettiğim yok ama eskiden "Tatlı Hayat" ve "Koçum Benim" bunları izlerdim :)
Yabancı; Çoooooook var :) "Supernatural","Prison Break", "My girl :)", "Vampire Diaries", "Teen Wolf" uzaaar gider hepsini de çok severim :)

11-En sevdiğin şehir?
"İstanbul" ama yaşamak istemem orda o da ayrı bi mesele :) Güzelliğine laf yok tabi :)

12-En sevdiğin gazete/gazeteci?
Sanırım bu soruyu cevaplayamıcam gazete okumuyorum çünkü :/

13-En sevdiğin mevsim/gün/ay?
"Sonbahar ", ne soğuk ne sıcak küçük canlılarda azalıyo ohh mis :)
Ay sanırım "Eylül" 
Gün "Cumartesi"

14-En sevdiğin kıyafet/kıyafet tamamlayıcısı/takı?
Kot,saat ve minik bi kolye :) (Bu aralar Şeymamın aldığı kar taneciğimi hiç çıkarmıyorum mesela :) )

15-En sevdiğin makyaj malzemesi/bakım ürünü?
Göz kalemi candır deyip geçiyorum bunu da 

16-En sevdiğin çizgi karakter?
İşte beklediğim soru :D 
Chakii kalp kalp kalp :D 
Bu karakter benim çocukluk aşkım çocukluğu biraz geçmiş hafif ergen de olabilirim tamam neyse sonuçta ilk aşkım daha sonra kimseyi onun gibi sevemedim :D Halen mavi gözlü mavi saçlı birini bekliyorum olamaz mı canım aaa :D

17- En sevdiğin anı?
Bunu cevaplamaya üşendim desem başka bi yazı da anlatıyım daha sonra olur muuu??

18-En sevdiğin özelliğin?
Bu soru üzerine çok düşündüm, hatta birilerine sordum uzun bi süre cevap alamadım sonrasında bi cool dendi ama ben "samimi" olmam diyorum :) Yapmacık insanlardan da nefret ederim.

19-En sevdiğin his?
Sevilmek demek isterdim ama nası bişe bilemedim ki :P 
Birini mutlu etmek bence. Birinin senin sayende mutlu olması çok güzel bişey. Bi de hediye aldığımda ki hisler :D çok acayip tepkiler versem de güzel şeyler hissediyorum bana bol bol hediye alabilirsiniz hem birini mutlu etmiş olup sizde güzel hissedersiniz :D 

20-En sevdiğin canlı?
Eveeet sapıklığıma engel olamıyorum ve "Ian Somerhalder" diyorum :) bence insan değil :)

Ohh bitti sonunda.. Bazı sorulara keyifle cevap versem de sıktı beni biraz böyle uzun şeyleri pek sevmiyorum sanırım. 

Not:Yazarken zorlandım biraz da mızmızlandım ama umarım siz okurken keyif alırsınız, umarıım almışsınızdır yani inşallah.

28 yorum:

  1. 20. soru asdfd korkma ben de öyle bi cevap vermiştim :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim gibi başkalarının da olduğunu bilmek rahatlatıcı :D

      Sil
  2. müjdeeeee çok keyim aldım kiii.
    kar tanesini sevdiiim.
    find me hemen şu anda dinliyom.
    huysuzun kardeşi de gelmiş ne güzeeel.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heh tamam mutlu oldum şimdi :)
      kar tanesini bende çok sevdiim bayıldım hattaa :D
      dinle dinle güzeldir :)
      evett geldi ki hiç gitmez inşallah :))

      Sil
  3. ne güzel romantiks şarkıymış sevdüüm.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle sakin sarkıları seviyorum :) beğenmene de sevindiim :)

      Sil
  4. ben de sevindim beyenmemeee.
    :)

    YanıtlaSil
  5. heyo yağmur candıır :) ben de çok severiim :) seni tanımak güzel ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. candır tabii :) sevindim böyle düşünmene :)

      Sil
  6. seni bana deep önerdi,onu çok ciddiye alırım,ancak senin makarna sevmen,'aşk tesadüfleri sever'den hoşlanman,sevmek sevilmek ve hediye konusundaki düşüncelerin,sevdiğin mevsim ve sevdiğin şehir'i beğendim,bana uydu,seni takipteyim
    mutlu yıllar,çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep'e kocaman teşekkürler o zaman çok mutlu oldum :)
      hoşgeldiin iyiki geldin :)
      musmutlu bir yıl diliyorum bende :))

      Sil
    2. şunu da demeden geçemicem yorumunu okumaya başladığım da korktum bi an deep beni gönderdi ama pişman oldum geldiğime diyecen sandım ama devamında koca bi ohh çektim yani :)

      Sil
  7. oleey sevindim sıkılınca gelmeneee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha ileri gidip başkarının sana yaptıkları yorumlara cevap veresim geliyo da tutuyorum kendimi :D

      Sil
  8. sen de komik yazmışım :D yazmak istemediğin halde bu kadar okunulası yazman çok kmik :D öyle bi öz gezdircektim yazının snuna geldim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar gülücük haya alamet değil ya neyse :D tşk ederim gerçekten okudun mu şüpheleniyorum amaaa :D

      Sil
  9. neymiş de sevilmemiş hiç acıların samimi çocuğu senii :D
    Kolyeciği yeriiim ben de mızıkayla bütünleştim ama doğruya doğru :D
    Aaa sapık mıydın sen hiç bilemedimdi ben onu :P
    Will Smith i bilemedim filmleri de bilmiyorum şu köşede ağlayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağla gel hemen :D bu filmleri izle ama mutlaka emin ol bu zamana kadar niye izlmemişim diye bi daha ağlayacaksın :D izlerken de ağlayacan :P ( ama sen ağlamıyon hatici ağlasın)
      Will Smith'i biliyosun ki sen "Hitch" deyim anımsarsın :D

      Sil
    2. aaa biliyomuşummuş ben de severim kendisini severek izliyoruz öhöm :D

      Sora ağlayım o zaman izledikten sonra şimdi toplayamadım :D

      Sil
    3. iyidir iyi "Ben Efsaneyim" filan severim yanii adamım benim :D

      Sil
  10. raad ol ya tutma kendini istediğin gibi yorum yapabilirsin.
    :)

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. ama ya cevap verdiğim insanlar bana kızarsa nolacak savunacan beni dimi :D

      Sil
  12. hihi, bana uyuz derler zaten.
    :)
    hıhı safunurum.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam raahatım bundan sonra kendi blogummuş gibi davranacam :D sen istedin bak :D

      Sil
  13. tamam. senden günah gitti.
    :)

    YanıtlaSil